Měsíční plány

 

 

Školní rok:     2019 - 2020                                                                                                                                

Ročník: druhý

 

Vzdělávací obsah předmětu: Anglický jazyk Ročník: 2. 

Formuluje otázky a odpoví na ně                                                                    Pozdravy

Udrží pozornost nutnou pro porozumění obsahu sdělení                                    Členové rodiny

Prezentuje jednoduché básničky a písničky                                                      Domácí zvířata

Tvoří jednoduché věty v přítomném čase prostém                                            Přítomný čas prostý

K obrázkům přiřadí správné názvy                                                                  Potraviny

Zeptá se na cenu, kolik co stojí                                                                      Nakupování

K obrázku lidského těla přiřadí správné pojmy                                                 Části lidského těla, zhled člověka

Pochopí obsah a smysl jednoduché, 

pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob 

(s dostatkem času pro porozumění)                                                               Divoká zvířata

Vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci                                          Názy hraček a přístrojů

Čte nahlas, plynule, foneticky správně                                                            Roční období

Popíše názvy základních kusů oblečení                                                           Oblečení

Rozumí příměřeně obtížným nahrávkám z učebnice                                         Čísla 10 - 20

 

 

 

Předmět:      Český jazyk 

 

Školní rok:     2019/2020                                                                                                                        

Ročník:         druhý

 

Předmět: Český jazyk           

 

Čte plynule s porozuměním jednoduché texty nahlas i potichu                                 Čtení                        MV 6.6/4 - vnímání autora mediálního sdělení

Dbá na správnou intonaci 

Vnímá v psaném i mluveném projevu postavení předložky ve větě 

Naslouchá přednesu 

Rozlišuje poezii a prózu 

Převypráví přečtený text 

Odříká abecedu                                                                                                 Abeceda

Řadí slova podle abecedy 

Rozlišuje a vyjmenovává samohlásky, měkké, tvrdé a obojetné souhlásky               Hlásky 

Píše správně i, í, y,ý po měkkých a tvrdých souhláskách 

Rozděluje slovo na slabiky                                                                                 Slabiky

Rozděluje správně slovo na konci řádku                                                              Slova

Rozlišuje zvukovou a psanou podobu slabik dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě 

Tvoří ze slov smysluplné věty 

Rozlišuje vlastní jména osob a zvířat 

Rozlišuje párové souhlásky 

Rozpozná spodobu na konci i uprostřed slova 

Vysvětlí význam slova a rozlišuje slova dle jejich významu 

Pozná konec věty a začátek následující věty                                                      Věty,souvětí                      MKV 6.4/2 - lidské vztahy 

Začíná větu velkým písmenem 

Rozlišuje druhy vět - oznamovací, rozkazovací, tázací, přací 

Používá správně interpunkční znaménka na konci věty 

Seřazuje věty v textu 

Pozná souvětí v textu 

Rozlišuje spisovný a nespisovný jazyk                                                             Vyjadřovací schopnosti      OSV 6.1/2 - verbální komunikace                                                                                      

 

Spisovně se vyjadřuje ve větách 

Vyjadřuje svůj názor, pocity 

Vypráví děj podle obrázkové předlohy 

Naslouchá druhému 

Respektuje základní komunikační pravidla v rozhovoru 

Píše správné tvary písmen abecedy                                                                Psaní

                                                                      

 

 

TÉMATICKÉ PLÁNY – MATEMATIKA

 

Zapisuje a řeší příklady na sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku          Počítání do dvaceti - opakování z 1. ročník 

Zapisuje a čte čísla do sta                                                                                 Počítání do sta                                                                    

Zakresluje čísla do sta na číselnou osu 

Porovnává čísla do sta, seřazuje je vzestupně i sestupně 

Sčítá a odčítá čísla do sta 

Vysvětluje význam závorek 

Počítá příklady se závorkami 

Provede zápis slovní úlohy                                                                                      Slovní úlohy   

Řeší slovní úlohy s výpočty do sta a úlohy s využitím vztahu o kolik více, o kolik méně 

Seznamuje se s principem násobilky v oboru do 100                                                 Násobení do sta                                            

Vysvětlí rozdíl mezi mincemi a bankovkami                                                              Mince a bankovky                             VV - výroba papírových mincí, bankovek

Rozlišuje mince a bankovky v hodnotě do sta korun 

Počítá s mincemi a bankovkami v hodnotě do sta korun 

Připraví si pomůcky na rýsování (tužka, pravítko)                                                      Geometrie                                        VV, PČ - znázorňování, modelování

Vysvětlí pojem čára, bod, přímka, úsečka 

Rýsuje přímku, lomenou čáru, úsečku dané délky 

Vysvětlí rozdíl mezi přímkou, přímou a křivou čárou 

Porovná úsečky podle velikosti                                                                                                                                        Prouka - měření

Měří úsečku, pracuje s jednotkami cm, mm 

Pojmenovává geometrické útvary (čtverec, obdélník, trojúhelník, kruh) a tělesa (krychle, kvádr, koule, válec)